przy współpracy z:
Zachodniopomorską Sekcją Spawalniczą SIMP
oraz Polskim Towarzystwem Badań Nieniszczących i Diagnostyki Technicznej – SIMP O/Szczecin
zapraszają do udziału w:
XXV. NAUKOWO-TECHNICZNEJ KRAJOWEJ KONFERENCJI SPAWALNICZEJ
na temat: „postęp, innowacje i wymagania jakościowe procesów spajania”
Międzyzdroje 18-20.05.2021 (HOTEL WOLIN w Międzyzdrojach)
Komitet Naukowy
- prof. dr hab. inż. Andrzej Ambroziak, Politechnika Wrocławska
- dr inż. Bogusław Czwórnóg, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Jacek Górka, Politechnika Śląska
- prof. dr hab. inż. Andrzej Gruszczyk, Politechnika Śląska
- prof. dr hab. inż. Andrzej Kolasa, Politechnika Warszawska
- prof. dr hab. inż. Jerzy Łabanowski, Politechnika Gdańska
- dr inż. Zygmunt Mikno, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Zbigniew Mirski, Politechnika Wrocławska
- dr hab. inż. Wirginia Pilarczyk, Politechnika Śląska
- dr inż. Jan Plewniak, ZG Sekcji Spawalniczej SIMP
- dr hab. inż. Grzegorz Rogalski, Politechnika Gdańska
- prof. dr inż. Piotr Sędek, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Jacek Słania, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Jacek Senkara, Politechnika Warszawska
- prof. dr hab. inż. Eugeniusz Turyk, Instytut Spawalnictwa
- dr inż. Marek St. Węglowski, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Bernard Wichtowski, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Komitet Organizacyjny
- dr inż. Zygmunt Mikno, Instytut Spawalnictwa, Gliwice
- mgr inż. Bogusław Olech, PTBNiDT SIMP o/Szczecin
- mgr inż. Jacek Saperski, Biuro Inżynierskie “JS”, Szczecin
- mgr inż. Marek Saperski, Biuro Techniki Spawalniczej “BM”
- dr inż. Marek St. Węglowski, Instytut Spawalnictwa, Gliwice
Wstępny plan konferencji
Poniedziałek, 17 maja
od godz. 15.00 kwaterowanie uczestników w hotelu – recepcja hotelowa
17.00 – 21.00 rejestracja uczestników przez Biuro Konferencji (w pobliżu recepcji)
18.00 – 21.00 kolacja
Wtorek, 18 maja
od 8.00 Rejestracja uczestników przez Biuro Konferencji (c.d.)
8.30 – 8.50 Otwarcie konferencji i uroczyste wręczenie Medalu
8.50 – 13.30 Prezentacja referatów (4 sesje)
13.30 – 14.20 Obiad
14.20 – 17.10 Prezentacja referatów (2 sesje)
17.10 – 18.30 Zwiedzanie wystawy technicznej
19.00 Spotkanie koleżeńskie
Środa, 19 maja
8.00 – 13.00 Prezentacja referatów (4 sesje)
13.00 – 13.50 Obiad
13.50 – 17.00 Prezentacja referatów (2 sesje)
17.00 – 18.20 Zwiedzanie wystawy technicznej
19.00 Wieczór koleżeński
Czwartek, 20 maja.
Alternatywnie:
Wariant I: jeśli będzie sporo referatów to od 8.00 do 12.00 będą sesje referatowe (o 12.00 obiad) lub
Wariant II: jeśli nie to o godz. 9.00 Wyjazd na wycieczki techniczne. Planowane są 2 wycieczki do: Navikonu oraz fortu Gerharda – wszystko w Świnoujściu.
Nasza konferencja jest corocznym spotkaniem spawalników i specjalistów od zapewnienia jakości, reprezentujących trzy uzupełniające się obszary działalności: praktykę przemysłową, zaplecze naukowo-techniczne oraz producentów / dystrybutorów: urządzeń, osprzętu i materiałów dodatkowych stosowanych w spawalnictwie i badaniach nieniszczących oraz wszelkiego rodzaju sprzętu pokrewnego i niezbędnego. Naszym celem konferencji jest uzupełnienie innych konferencji tematyką bliższą aplikacji przemysłowej.
Sprawozdania z konferencji w 2019 (w roku 2020 konferencja nie odbyła się) opublikowali: Biuletyn Instytutu Spawalnictwa nr 4/19, Welding Technology Review / Przegląd Spawalnictwa nr 6/19, Spajanie nr 3 (45)/2019
Organizatorzy planują, że w czasie konferencji zostanie wygłoszonych około 30 referatów, omawiających najnowsze zagadnienia obejmujące tematykę konferencji.
Referaty, przesłane zgodnie ze “wskazówkami dla Autorów”, zostaną opublikowane w Przeglądzie Spawalnictwa (Welding Technology Review) nr 4-6/21
Opłata za uczestnictwo wynosi 1.599,00 zł brutto (1.300+23%VAT) od osoby, a dla Autorów referatów naukowo-technicznych 738 zł brutto (600+23%VAT) – dotyczy tylko jednego Autora danego referatu. Opłata obejmuje: wszelkie koszty pobytu, za wyjątkiem opłaty hotelowej i dojazdu. Ceny noclegu w Hotelu Wolin wynoszą: 154,00 zł w pokoju jednoosobowym i 122,50 zł/os. (brutto) w pokoju dwuosobowym, za dobę ze śniadaniem. Hotel jest płatny indywidualnie w recepcji gotówką lub kartą płatniczą. Przy hotelu jest bezpłatny parking monitorowany (na ogrodzonej parceli).
Ważniejsze daty:
- zgłoszenie uczestnictwa w konferencji (na druku „zgłoszenie uczestnictwa”) do wyczerpania miejsc (decyduje kolejność zgłoszeń). Ale po wyczerpaniu owych miejsc, możliwe jest również uczestnictwo w konferencji, z rezerwacją noclegów we własnym zakresie. Jest to proste na stronie: com. Hotele w Mieście Międzyzdroje.
- zgłoszenie zamiaru napisania referatu: do 19-02-2021. Prosimy o podanie tytułu roboczego oraz krótkiego streszczenia. Po akceptacji tematu przez Komitet Naukowy, prześlemy potwierdzenie (nie dotyczy Autorów poprzednich Konferencji i osób zaproszonych do napisania referatu)
- przesłanie gotowego tekstu referatu do recenzji (w formie elektronicznej) bezpośrednio do
Redakcji “PS” po zalogowaniu się na stronie www.pspaw.pl w terminie do 15-03-2021, zgodnie
ze„wskazówkami dla Autorów” (do pobrania na stronie: www.saperski.com.pl ).
Referaty dostarczone później mogą być wygłoszone bez drukowania.
- opłatę konferencyjną prosimy dokonać w terminie do 07-05.-2021 lub wg uzgodnień
- zgłoszenie wystąpienia promocyjnego (bez druku tekstu) do 23-042021
- dostarczenie materiałów do rozprowadzenia do hotelu w Międzyzdrojach: do 17-05-2021 (do godz. 14-tej). pocztą na adres: Hotel WOLIN, p. Karolina Świerkot (opiekun konferencji) ul. Nowomyśliwska 76, 72-500 Międzyzdroje, z dopiskiem: „konferencja spawalnicza 17-20/05/2019” (dla hotelu start jest 17-go)
- zgłoszenie uczestnictwa w wystawie technicznej (stoisko wystawowe): do 10-05-2021
Zainteresowanych zapraszamy do skorzystania z promocji, w postaci:
- zamieszczenia ogłoszeń, reklam i artykułów o charakterze promocyjnym w konferencyjnym numerze “Przeglądu Spawalnictwa”. Uzgodnienia prosimy dokonać bezpośrednio z Redakcją (e-mail: redakcja@pspaw.pl; tel.: 22 827 25 42; fax.: 22 336 14 79)
- uczestnictwa w wystawie technicznej towarzyszącej konferencji i zlokalizowanej w holu przy sali konferencyjnej, opłata 147,60 zł/m2 (brutto), dla uczestników konferencji
- rozpowszechnienia przez organizatorów druków informacyjno – reklamowych (np.: prospektów, katalogów itp. otrzymuje każdy uczestnik podczas rejestracji) – opłata 369 zł (brutto)
- wygłoszenie referatu / komunikatu o charakterze promocyjnym podczas sesji plenarnej (czas do 15 min.) – dla uczestników konferencji bezpłatne
- inne formy – wg uzgodnień.
Każdy uczestnik otrzyma imienne zaproszenie pocztą elektroniczną, w tygodniu poprzedzającym Konferencję
Kontakt bezpośredni:
- Bogusław Olech tel.: 601-795-718 (badania nieniszczące); e-mail: boguslawolech@wp.pl
- Marek Saperski : 601-669-521 (spawalnictwo, uzgodnienia formalne) e-mail: biuro@saperski.com.pl
- Korespondencję prosimy kierować do biura konferencji: biuro@saperski.com.pl
- a materiały prospektowe bezpośrednio do hotelu, na adres: Hotelu j.w.
Organizator formalny (i wystawca faktur):
Przedsiębiorstwo “BM” Marek Saperski, ul. Łukasiewicza 1A, 71-317 Szczecin, NIP: 852-126-68-45; Regon: 811044981
Szczecin 22.12.2020
Komitet Organizacyjny